<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday 27 November 2008

深井行山美食團 - 發記 + 裕記

上週日,太公同班舊書友齊齊由荃威出發,行山路去深井。

我地呢班非常之唔專業的人士,行左三個半鐘先到深井;關於行山當中的爆粗、傷人、甚至企圖殺人等事件,我遲d先講。民以食為天,講左食先。

我地首先去左發記....點解去食糖水先呢?因為行到落山先得果四點半鬆d, 食燒鵝又太早,唯有去發記食陣糖水先。

嘩....一入到發記就好勁榴槤味,空氣入面d榴槤味含量極高!如果你好鐘意食榴槤,呢度有如天堂;之但係你唔鐘意的話....透少兩啖氣把啦! (果個咪我囉,唉~~~)

一人叫左一碗糖水,再叫多個酥皮焗香蕉share。


酥皮焗香蕉....OK啦。

呢個楊枝甘露好味....入面d芒果好味...


其實發記d糖水做得幾好,用既生果又好新鮮;我叫的楊枝甘露,個味又"較"得剛好,入面d芒果都好好味呀~~

謝麗好豪氣咁叫左個什果榴槤布甸好味, 係生果面,然後有個疑似榴槤布甸的物體,重點係入面包住左件大榴槤...好闊太feel, 佢食得好滋味。


幾震撼...

成團六個人,有一半人都叫左榴槤野食,我右手邊既肥溫同連華都叫左個咩榴槤xyz飄香....我只要對住佢地,都會聞到好勁榴槤味!我唯有轉向左手邊,同bear兩個瑟縮一二角食我自己碗野,好坎坷呀....><
************************************************************************

食完糖水,擾攘下,我地緩慢地移動到裕記,到裕記時都差唔多六點。

裕記好串,要你齊人先入得;我地去到時,己經開始有人要等啦。不過我地好好彩,人齊之時剛好有六人枱係吉既.....嘿嘿...(再遲d黎就要等啦...><) 一坐低,BEAR就好堅持要一隻鵝。雖然大家都好懷疑會唔會食得晒,想叫住半隻的;但既然呢同學咁堅持,話會係armarm好,就叫啦...點知..... 結果上左兩大碟黎 (半隻一碟),搞到我地好似成世未食過燒鵝咁呀.....
睇呢張就知幾震撼啦...好似出獄餐咁呀....

好啦,隻燒鵝係算ok既,皮幾脆,不過好肥1or,有幾舊鵝仲有大塊肥膏tim!見到都唔多開胃;個肉質一般,唔夠鮮味...即係, 真係試少少好啦,我地為左要盡量唔好浪費先食得多....唉。我覺得鏞記果d好食d, 冇咁肥,肉又鮮味d, 同埋都唔係貴好多。


肥鵝!

我地仲叫左百花炸蝦丸、西湖牛肉羹、蒸帶子豆腐、西蘭花炒鮮魷...佢d餸幾好味,樣樣都整得唔錯,料幾足,不過貴左d,唔係咁抵食。


呢碟百花炸蝦丸得果十粒...都幾廿蚊架

班友仔仲叫左個唔知咩"豉油xyz鵝腸"的,我唔食內臟,冇食到,據聞幾爽喎咁lor.

食完出門,成村人o係度排晒隊等位....使唔使呀?裕記雖然野食算係唔錯,但唔係值得你痴痴地等半粒鐘,甚至一粒鐘然後走入去食果d lor....

************************************************************************



行山札記:

1. 有一爆粗書友因為上山果段太多樓梯,行到佢索晒氣,所以一路上爆左幾次粗。仲有,行到山中的一個涼亭,發現只係行左一小半時,大爆左一次:


望望下幅地圖....X街~~~!!乜仲有咁長架?! (注意佢隔離個侍婢係唔敢幫鏡頭架!)

2. 好在,爆粗書友帶埋佢個近身侍婢黎 (即係佢男友),照顧下佢,唔係可能俾我地四條友合力踢左落山。

3. 後來,爆粗書友拾得粗樹枝一條作行山竹用;不過後來將佢當武器,稍有一言不合,就攻擊佢個近身侍婢,好彩冇殃及池魚

4. 爆粗書友得悉某同行者急尿後,經常發出 "噓~~~噓~~~"之聲,極盡挑釁之能事。(都話我地好想踢佢落山架啦...)

5. 行到一半時,爆粗書友突然問其侍婢:「點解你仲未死下死下咁既?」未及其侍婢回應,太公搭咀:「呢度好似得你一個行到死下死下咁喎! 」爭d俾人殺左。 (可以執返條命仔響度寫呢篇野,真係恩典)

6. 其實個view幾靚的,不過可惜天氣唔太好,陽光不足,映d相就爭d。

7. 太公因為畏高,部份路段行到腳軟,多得肥溫肯企係太公側邊檔住大部份山下的視線 (成圑人最effective果個係佢,嘿嘿),特此致謝。

8. 同埋多謝連華做我地呢班奇怪雜兵的領隊同設計路線,阿門!



Labels: ,

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home