<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday 30 December 2008

UNO 之夜

冇,因為Ibyby 伉儷佢地話副我地上次玩到好high 的 UNO Attack 俾 Ibyby 細佬攞返,所以我地響玩具反斗城買左副UNO Spin俾佢地伉儷做入伙禮物啦! (睇下呢班豬朋狗友係幾咁熱愛UNO~)


不過,重點唔係d牌,都唔係中間個轉盤,而係:


睇唔明呀?咁等我high light出黎啦!


睇唔睇到呀,睇唔睇到呀~~~~ (亢奮中,把聲高左八度) 我個分比最高分的江基少成廿倍呀!啦啦啦~~ (UNO計分係鬥低分的)仲要係當全人類都已經係三位數時,我仲係得35分咋!!啦啦啦啦啦啦~~~~

*************************************************************

同場加映:

孔子:唉,汝等何時學得謙卑乎?

孟子:知其不可而為之,汝努力矣。

莊子:以有涯隨無涯,殆矣;世界上有咁q多自大的人,呢個仲咁大份,你地仲鐘個頭埋去想感化佢,唔怪得你兩條友死得咁早啦!我冇你地咁好氣,我去食阿庖丁劏出黎既和牛剌身好過....

孔孟二子:Nundaiyou!你個莊子好長命咩,話我地兩個?仲響我地兩個面前咁得戚食和牛?你梗係嫌命長定啦!我abcdeftxyz你....(繼而動武)

(以上孔、孟、莊三人都係A貨,佢地既真正身份係青山現疫院友甲、乙、同埋丙)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

再同場加映:

準新郎:(見到太公個分咁低,極度唔抵得) 唓!佢好彩之嘛!冇實力的!

準人地姊妹太公:(惡啤) 你話咩話?!我~俾~個~機~會~你~講~多~一~次.....一次咁大把!

準新郎:.....係!...唔係!我.....我乜都冇講過,嘻嘻嘻.....

點解個新郎咁驚太公呢?因為,太公除左係準姊妹,仲係「準玩新郎遊戲設計大員」,哇哈哈~~~~ 呢個幾月我仲唔有風使盡佢?!?!

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home