<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday 2 November 2008

東京屎塔 -- 我的老豆老母

(呢篇係純屬玩野自娛之作,如果閣下睇完被吹到"啤"一聲,非本人所能負責)


我老豆響我細細個果時,已經離開左屋企,自小,我就同我老母相依為命。

雖然家境清貧,但我老母仍然好努力不懈咁,靠佢一雙手倒夜香黎供我讀上大學。

大學畢業之後,我就出左東京做野。

聽我老母講,我老豆係做建築工程,全東京既屎塔,佢都有份起的。所以,老母一直都有個心願,就係黎東京睇屎塔。

不過,我實在有太多野做。莫講話接老母黎睇屎塔,就算每次用屎塔,我都係匆匆用完就走,望都唔望多一眼。

就連老母,我都好少返去探佢...

終於,我返鄉下探佢。呢幾年雖然我都會寄錢俾佢,但佢怕我會洗腳唔抺腳,唯有繼續倒夜香;之不過,由於鄉下d屎塔愈起愈多,老母佢漸漸開工不足,被迫收山。

我一落火車,就見到老母落寞的身影;佢身上已經冇左果陣臭味,但個人反而變得憔悴。係老左,老母佢老左好多。唔知仲有幾耐命呢?我忽然好後悔,之前冇好好珍惜同佢相聚既日子,冇帶佢好好地去睇下東京d屎塔。

終於,我的起心肝,接左老母去東京住,仲請左一個月假,陪佢去睇東京既屎塔。雖然理論上,每個地方既屎塔設計係大同小異,但東京屎塔對老母黎講,似乎有一種更深層的意義....

有一日,我講俾老母知,東京有好多屎塔都開始老化,要重新裝過;我新接左個project, 就係要翻新東京d屎塔。

老母好開心,佢覺得,自己個仔能夠繼續從事同屎塔有關既工作,仲要嚮東京做,實在令佢感到非常驕傲;佢緊緊地捉住我隻手...

果一刻,我估都估唔到果次係佢最後一次捉住我隻手。第二朝起身,叫極老母都唔醒,我就發現佢冇左呼吸。

我默默地為老母處理左佢既後事,然後再默默地整理佢既遺物。整理期間,我發現我老母原來收埋左各種不同既屎塔模型,仲有好多我細細個去屎塔時的相....

我望住d模型同相,鼻子一酸,忍唔住喊左出黎。老母,我答應你,我一定會起好d屎塔,我唔可以辜負你對我既期望。





創作靈感:來自剛睇完《東京鐵塔》dvd的一位世紀大醜男

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home