<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Friday 24 February 2012

舊文重貼: 打小人與打大人

9年後的太公按: 2003年,正值建華之亂顛峰之時,當日於鵝頸橋下遊走,只覺特別多人,回家後方發覺,原來不少人都是故意去打董建華和梁錦松小人的....

今天,特地舊文重貼;驚蟄將之,今年去打曾蔭權小人的人,會否如斯噓冚?


打小人與打大人

日期:6/3/2003 ()


二零零三年三月六日,天陰,但心感萬分雀躍興奮。
  
去年因為相機臨時機件故障而被迫眼光光睇人打小人的我,不服氣了一整年,今日終於可以吐氣揚眉一番。

到 達鵝頸橋時於五時四十五分,第一個感覺是:嘩,使唔使咁多人!。鵝頸橋於放工時間一向多人路過,尤其是其三角安全島地帶。今日更加多;由於係驚蟄加上有毛 毛雨關係,將大部份前來打小人的人擠進那三角地帶。於是,除了路人之外,更有很多排隊打小人,打緊小人,同打完小人的人。

據現場有關報道(即係我報返俾自己聽):人多,好有氣勢。而咁多人之中就大部份都係女性,老中青皆有之。而男人都有,但就以阿叔為主。

而擺擋既,就真係清一式以阿婆為主。好多阿婆,花多眼亂;更加打破左所謂既年齡主義:老人家唔係唔productive, 仲好professional,只係平時個社會俾唔到佢地做到professional 既空間;而今日班阿婆仲係度搵到佢地既空間。我大喜之下,於是攞左部相機出黎gum gum gum…

當我攞住部相機gum gum gum 之際(其實都gum左好耐,因為心情過度興奮雀躍而手震震…),奇怪既事就發生左:開始有人向我指指點點。我開始狐疑:yee, 係我沉魚落雁;抑或係,挾著青年議員之名上過下報紙電視既我,俾人認出呢?開心緊之際,有個幫手睇擋既阿婆行埋黎同我講:‘你係影就快手D,如果唔係嚇走我D客我唔俾你影架’。唓! 

俾人話我阻街之後,我落荒而逃,逃到去側邊較少人的街上再戰。
  
冇咁迫,冇咁多人,冇咁多煙,企多陣都唔會俾人話阻街我終於企定定睇返之街影既相,竟然有重大發現!!!!!:
點解有咁多老虎既?

  
為左發揚我自己好尋根究底既精神(其實係八卦),我決定,我決定,去打小人!!!

其實我為人平實,又靚,又好人,又冇仇口,又和藹可親,又美若天仙…(下刪一萬字),要搵仇家去打真係好難。連打梁錦松,都怕唔覺意打死左佢攪到佢個女變左孤兒仔於是,我厚住面皮問個拉客阿姑:‘呃我冇仇家,咁可唔可以打小人架?’‘得!你冇仇家啫!但人人身邊都有好多小人架ma!打小人祈福呀ma!!!’於是,我就決定:打呀!!!!

於 是個阿姑俾左張紙我叫我寫低自己個名。寫完之後,個阿姑就幫我俾左個阿婆。我見住個阿婆係度咬左舊肉,然後攞小人紙抹下條繩同寫有我個名既果張紙。過程中 係不斷口噏噏。然後攞出張小人紙,係咁打,一路口噏噏;打到個小人一棟都冇之後,將所有野用紅紙包住,掃下老虎個背‘隻’,拜兩拜,再掃下我。然後大叫一 句:‘好咯!’。打完。

跟住就俾左堆野俾個阿叔攞去燒。阿叔熱心地解釋話,燒呢下係將我D衰氣燒晒。而驚蟄又係所有冬眠既動物醒返之時,D動物最兇猛,所以今日打係最好既,云云。


後記:
由於呢一個打小人過程極為珍貴,我係全程錄低左以作日後教學用途;(教自己點樣打小人)而個阿婆亦真係非常專業,全程我有我影,佢有佢打,完全冇尷尬,亦唔嫌三嫌四,絕無欺場。仲有,佢地係一D都 唔喉擒咁叫你俾紙。除左問佢價時佢講過話收錢之外,成程前後,就算係完左之後,都冇人同我講話俾錢。係我自己走時俾錢佢,佢仲講左佢:‘下,唔使咁急 既!’。一切都講個信字;今時今日咁既服務態度邊度搵,係完全打破晒我地‘慌死你唔俾錢’既消費模式。一個看似迷信既打小人儀式,一班看似老弱既打小人阿 婆,其實係不斷挑戰緊我地社會既制度(現存係香港個購物制度係咪好著重security, 慌死你唔俾錢呢?)及各種主義(年齡主義 邊個話老人家冇生產力,邊個話老人家唔係professional!!),令到我地作出反思。我今次真係心服口服乜都服。係呢度,我要向各位阿婆致敬:阿婆萬歲!!!



文章原址:
 http://www.zorpia.com/cyjoyce/journal/871316 (如果你地開到zorpia的話...)

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home