<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday 4 July 2009

我突然間想update下個blog

我突然間想update個blog
但我唔係才華洋溢寫文如流水行雲
我呢排又唔想長篇大論講社會時事
(instead我想做塔利班)
我又唔鐘意買野
份人又唔叉感性
最鐘意將自己的快樂建築響諸位吳能明律師吳小德小朋友柯清秀小姐同李淑珠身上
寫一大堆冇標點符號既文字睇死你地睇死你地睇死你地
你咬我食香港冇法例規定寫文一定要落標點
最近睇咗異人劇場新戲
如舊好睇個強烈感受到異人開始重覆緊自己
我都開始重覆緊自己
我好怕重覆自己重覆生活重重覆覆咁以相同的規律做差唔多既野
其實我好想weekend去市郊行下呼吸下新鮮空氣唔鐘意成日屈埋屋企就快做死宅女
我愈黎愈怕要星期日留響屋企唔知做乜春真係悶爆
日日返工都係呢既規律悶到爆燈
兩年黎日日都係咁趕咁突發咁受老闆隨心所欲折磨所有刺激感都冇q晒
同埋我其實真係好憎做新聞故事
記者係我讀書時十大唔想加入的行業其中之一
我絕對抗拒同唔俾自己用一個記者角度諗野
我想做傳媒絕對係同新聞無關我只係想帶俾人快樂就係咁簡單
呢個世界邊q度有公義邊能度有絕對的對與錯
全星期我唯一覺得可以創造自我小天地既係週末
週末返工前我想去幾遠都得唔使怕頭痛頭暈
by the way 我黎緊個生日我想要驚喜
我鐘意為人地製造驚喜我自己都好想要
我唔想又要我諗食乜做乜
要我諗邊係生日
如果今年仲要我諗我一定第一時間點名去四季caprice食燭光晚餐
冇位我都要等到有位吹呀等唔到唔返屋企
有時真係覺得夠啦夠啦夠啦
生活真係好無聊好掩悶
我諗真係要讀返書做我既學術
但康抗u開心公園已經面目全非
一切美好事物原來都今生不再
著grown或者已經變咗做一級歷史文物
大陸學生又愈黎愈多
我恐怕我返到去貼大字報宣揚港獨都貼到手軟
不如搞下小生意
但又係搵錢搵錢搵錢呢個社會夠多金錢信仰聽咗廿幾年好那悶
或者take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
take個working holiday遠走高飛
......
不過要搵人收養我阿媽

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home