<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Wednesday 26 March 2008

係咪玩我先?

天!你係咪玩我!

太公每晚都需要從當晚節目中抽取精華,製作約30秒的「台號」和一個約分半鐘的「聲音專欄」。通常,「台號」和「聲音專欄」都是當日節目最精彩的部分,開會商定了,便不容再改。

可以從那裏得到當晚節目的錄音呢?公司的內聯網系統,會以半小時為單位的,將節目完結後十分鐘內上載上該系統;即是,一個由六點半到八時播放的節目,應該可以在節目完結後,在系統內找到三段,每段長半小時的錄音,我們以:「六點半果節」、「七點果節」和「七點半果節」稱之。

可是,這個系統運作實在是健康得很,特別是適逢假期和非辦公時間的時候,總是有些差錯。

從復活節開始,這系統的差錯都很離奇;每每太公需要那一節,就偏偏欠奉;例如你要六點半,卻偏偏其他兩節都有就是沒有六點半;然後今次卒之不再用六點半了,系統上卻偏偏只有六點半。

這個系統的運作,在辦公時間以外就找不到對口人了。找資訊科技部,又伊伊哦哦的自說自話,著你找工程部;工程部更離奇,只是講了一大堆的道理,堅拒承認責任,只稱你要有關錄音就要找上級寫紙,更責問太公:點解IT叫你落黎?...甚麼?!這句說話很教人火大,明明是你們幾個有關部門出問題,又欠缺溝通,已經害我要跑來跑去,現在你責問我?!或者始終本組組員都較為潑辣,太公只有一個回應:「你問我?我邊有可能知呀?而家係我搵唔到我應該有既野而走黎問你地喎!你不如自己打去佢地度問好唔好?!」已經盡量壓抑住就爆的火山,不過都夠嚇。

最後,折騰一輪,終於找到某部門的上級,只是很簡單的一句:「喂,我係左右大局既同事,我想要返今日既錄音...」

「哦!得得得,咁我同我d下屬講返,佢會俾你架啦!」

下?點解只係咁簡單既事,點解班人可以咁官僚?呢個話晒都係一個傳媒機構呀!明明我只係要自己個節目個錄音,仲要係原本我可以係個系統度download落黎,只係而家你個系統出問題,我要直接問你地dup落隻手指度姐,唔使要搞咁多野又要高層approve又點呀.....呢d咁既無謂野,折騰左我足足一個半鐘呀!做多個「左右大局」都得啦!麻膠煩!真係唔客氣都講句:你地咁做野法!抵你地一世都踎係呢d咁低層既位,一世都冇得升呀!

以上是復活節前一天的慘痛經歷;經過第一天這樣的經驗,太公己經對這兩個部門的所有人反感非常,覺得佢地一個二個都係「智障外星人」;唔想再同佢地deal,但點解偏偏,連日來個系統都操作異常,每日我都要去同佢地呢班外星人deal.....即係冇再出現以上呢d咁老土既問題,但佢地總係會有唔同既亂子,而令到太公至少要搞成三十至四十五分鐘先攞到個錄音.......唉!我唔係一定要好準時走,只係,我d時間花係呢d咁無聊既過程度,我真係覺得好唔抵!

希望今日個系統可以正常,我可以唔使再同呢班咁智障外星人deal啦!阿門!

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home