<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d37963817\x26blogName\x3dNowhere\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cyjoyce.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cyjoyce.blogspot.com/\x26vt\x3d5916954678199587417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday 4 February 2007

太公捉姦

「小姐,幫我填份問卷啦?」係香港,如果一個人行街,遇到這句話既機會率一定高過惠康搵笨計多你錢。

這些人一則保險,二則美容纖體;前者繼有一次被騙上車,然後向其吹足整整半小時Risk Management理論(因為近得班精算佬多)興實踐,兼力證佢個plan 一d都唔扺之後,以後都唔會想再碰。

但後者就好玩。如果得閒,不妨當做下善事,等佢地唔好下下都俾人reject咁慘 -- 雖然做著個咁既受訪者,唔知好定唔好彩。


繼上次個被我激到無言既阿叔之後,今日又黎個阿姐。

姐;小姐,幫我填份問卷啦?

太:好。

(一輪性別年齡等基本資料,略)

姐:咁小姐你對你自己既身型有d咩想改善既地方呢?你可以係度揀 (包括瘦腿,收身,豐胸等choice)

太:(坐擁34-28-37 標準身形的我決斷地說)冇!

姐:(打量)小姐...即係你有冇諗過減肥呀咁既?

太:(冷靜兼有權威地)嗯,你而家係叫我幫你做問卷呀ma?我咪講俾你聽我既意見lor? 你唔係收集意見咩?你咁做問卷好唔scientific喎....

姐:(無言).....咁我地做埋佢啦....嗯....咁以下有咁多選擇啦 (叫我睇張紙,入面有暗瘡、多油、多油脂粒等皮膚問題),咁你揀你覺得你既皮膚有既問題呀?

太:(扮諗,註太公呢期谷緊m, 勁多油脂粒, 仲有d瘡)冇喎

姐:(太驚)下...小姐你d油脂粒都幾勁咁喎....

太:(大大聲,慌死冇人知) 咁你係問我意見呀ma,係咪?咁我覺得冇咪冇lor? 你係咪真係做問卷架?你咁多意見你唔使咁辛苦企係度搵人做問卷啦?你返公司自己填晒得lor, 係咪?


其實呢d係一d美容纖體公司既人,假借做問卷為名,等你講出你想要改善既皮膚同身形問之後,跟住就捉住你唔放,勁sell你。又係有排講先走得甩果隻,仲要意志力低d都會破財。呢d宣傳手法認真賤格,最慘既係通常用得呢d手法sell既貨品同service好極有限 -- 唉。而且,咁會令到市民大眾將"問卷"同"宣傳"等化,然後,認真係問卷調查的人員工作就會更有難度。這種宣傳手法,實在是強姦了統計科學~~ 嘩喂,咁我咪捉緊姦?!呵呵~~~

Labels:

Creative Commons License
Happy Idiot by Joyce Chiang is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home